Τετάρτη 27 Μαρτίου 2024

ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΜΕΛΟΥΣ ΔΣ - Τσαγκαρίδη-Μηλιαρά Τζωρτζίνα

 Με το παρόν γράμμα επιθυμώ να εκφράσω την απόφασή μου να παραιτηθώ από τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του σχολείου. Μετά από προσεκτική σκέψη και ανάλυση, συμφωνώ με την απόφαση των δύο ατόμων που ήδη δήλωσαν την παραίτησή τους, καθώς η άποψή τους αντανακλά πλήρως τις δικές μου ανησυχίες και αντιλήψεις.


Ωστόσο, πριν αναφερθώ σε αυτό, θα ήθελα να επισημάνω το γεγονός ότι η αποχώρησή μου θα έπρεπε να είχε γίνει  νωρίτερα. Όπως ίσως γνωρίζετε,κάποιος εντός του συλλόγου επέδειξε ανάρμοστη συμπεριφορά προς εμένα καθώς ο τρόπος και ο τόνος που προσπάθησε  να μου  επιβληθεί ήταν απαράδεκτος και δεν σας κρύβω με τάραξε πολύ!Να τονίσω εδώ παρακαλω,πως δεν υπήρξε καμία αφορμή απο τη μεριά μου ούτε προκάλεσα απλώς συζητούσαμε και έλεγα μια ιδέα που είχα.Ενιωσα πως η συγκεκριμένη συμπεριφορά παραβλέπει την αξία και τη σημασία των γυναικών. Το γεγονός αυτό είναι απαράδεκτο και αντιβαίνει στις αρχές της ισότητας και του σεβασμού.Ήταν το σημείο που για εμένα ράγισε το γυαλί.


Μετά από αυτήν την εμπειρία, κατάλαβα ότι η συμμετοχή μου στον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων δεν είναι πλέον εφικτή ή επωφελής, και είναι καλύτερο για το καλό της κοινότητας να αποχωρήσω.


Σας ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δόθηκε να συμμετάσχω στον σύλλογο και εύχομαι καλή επιτυχία σε όλες τις μελλοντικές δραστηριότητές του.


Με εκτίμηση,

Τσαγκαρίδη-Μηλιαρά

Τζωρτζίνα