Τετάρτη 27 Μαρτίου 2024

ΕΠΙΣΤΟΛΗ – ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΥ

 

Αξιότιμα μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου Γυμνασίου Ηρακλείου υπέβαλλα την παραίτησή μου ως τακτικό μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και δη με την ιδιότητα της ΑΝΤΙΠΡΟΈΔΡΟΥ Παπαντωνάκη Αφροδίτη

Απόφαση που έρχεται πρωτίστως ως συνέπεια των αρχών μου ύστερα από πολύ σκέψη και με έντονο το αίσθημα ευθύνης προς τα παιδιά μας, αλλά και στους γονείς και κηδεμόνες ΕΠΙΘΥΜΩ να διαχωρίσω άμεσα και ανοικτά την θέση μου  οφείλω να σας ενημερώσω .

 

Επέλεξα  να κατέβω στο Σύλλογο και να υπερασπιστώ το δίκαιο των παιδιών μας και του Συλλόγου  πέρα από κόμματα και χρώματα υπηρετώντας έτσι πάνω από όλα το ρόλο και την ευθύνη που απορρέει από την ψήφο που εσείς οι Γονείς μου δώσατε .

Ως εκλεγείσα πλειοψηφούσα και καλώντας τα εκλεγμένα μέλη βάσει του καταστατικού του Συλλόγου αρθρου 9  για την συγκρότηση και μη γνωρίζοντας κανένα μόνο τον κο ΜΑΖΙΤΖΟ και ξεκινώντας η διαδικασία συγκρότησης ΠΡΙΝ καν αρχίσουμε καλά καλά πήρε τον λόγο η κα ΜΠΙΤΣΑΚΗ προτείνοντας την κα ΛΑΜΨΑ ως πρόεδρο που η σκέψη μου εκείνη την ώρα ήταν πράγματα συμφωνηθέντα πριν την Συνεδρίαση και επιτρέψτε μου δεν κάνω λάθος ΚΡΙΣΗ  

 

ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ VIBER ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ.

 Και θα σας κάνω μια περίληψη όλων που διαδραματίστηκαν στα Δ.Σ.

 

·         Ζήτησα να κάνουμε ένα Διοικητικό Συμβούλιο όπως πρότειναν και άλλα μέλη του να βρεθούμε ως άτομα μια και δεν γνωριζόμαστε καν και στη συνέχεια να ζητήσουμε ανοικτό Δ.Σ. απο  τους γονείς   πράγμα που δεν έγινε .

·         Ζήτησα θέματα του Δ.Σ. προκειμένου να μπορούμε να σας  μιλήσουμε στο ανοικτό  Δ..Σ  άλλα δεν απάντησαν ποτέ μόνο ο κος Μαζίτσος πρότεινε θέματα.

·         Επισκεφτήκαμε την Δ/θμια θέτοντας θέμα για τις ελλείψεις καθηγητών και ζήτησε ο γραμματέας του Συλλόγου ο κος Τριανταφύλλου ενημέρωση (αφού λόγο επαγγελματικών υποχρεώσεων του δεν παρευρέθηκε)  αλλά απάντηση πήρε μετά  από 20 ημέρες στο επόμενο Δ..Σ.

·         Προέκυψε θέμα που αυτό με στενοχώρησε  σε σημείο με παιδί που χρειάστηκε την οικονομική ενίσχυση για μεταφορά από το σπίτι του στο σχολείο και αντίθετα με ταξί λόγο κατάγματος στο πόδι , όπως αν είχαμε την δυνατότητα να βρούμε πατερίτσες δεν απαντήθηκε από όλους παρά μόνο από τα μέλη ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ,ΙΕΡΩΝΥΜΑΚΗ, ΜΑΖΙΤΖΟ , ΤΖΑΓΚΑΡΙΔΗ  και ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗ . Το θέμα το λύσαμε σε μια ώρα περίπου είχε τακτοποιηθεί η μεταφορά και οι πατερίτσες . ΑΛΛΑ η Πρόεδρος κα ΛΑΜΨΑ η κα ΜΠΙΤΣΑΚΗ δεν απάντησαν ποτέ πάνω σε αυτό το ΣΟΒΑΡΟ ΘΕΜΑ .

·         ΣΕ  Δ.Σ. ΕΒΑΛΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΟΣΟΙ ΗΤΑΝ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΝ ΟΠΩΣ

1.αν έχει γίνει κάτι μετά την συνάντηση με τον κο Περυσινάκη (αντιδήμαρχος ) που είπε ότι  θα έβγαινε προκήρυξη για το θέμα φύλακα .

2. τι έχει γίνει με τα τμήματα ένταξης των παιδιών ΟΠΟΥ Η ΚΑ ΜΠΙΤΣΑΚΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΣΤΟ VIBER ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ

3.ενημερωση των εισφορών του συλλόγου  από τους γονείς

4. τήρηση πρακτικών όπου να αναγράφονται και να εγκρίνονται τα έσοδα και τα έξοδα προκειμένου να τηρείτε το βιβλίο ταμείου από την ταμία κα Ιερωνυμάκη και να είμαστε νόμιμα επί των διαδικασιών και ασφαλής η ταμίας 

5 . Ενημέρωσα για την ιστοσελίδα του σχολείου που είναι το πρόγραμμα των καθηγητών να διαβιβαστεί στους γονείς .

 

ΟΛΑ αυτά θα έπρεπε να έχουν λυθεί μετά από τα τόσα που δεν μου άρεσαν και πριν φτάσουμε σε σημείο διαπληκτισμού και που εμένα με θιγεί δέχτηκα αθέμιτο πόλεμο .

 

ΕΚΑΝΑ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΜΕ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΕΙΜΑΙ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ Η ΤΑΞΗ Η ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ  ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΩΣ ΓΟΝΕΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ .

 

Για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια ως Παπαντωνάκη δεν με έβρισκε σύμφωνη άλλα  στάλθηκε Εmail προς τους γονείς χωρίς τον λογότυπο και υπογραφές και είπα ότι πρέπει να τηρούνται νόμιμες διαδικασίες νόμιμα έγγραφα υπογεγραμμένα από την Πρόεδρο και το Γραμματέα με σφραγίδα του Συλλόγου .

 

Ζήτησα να σταλθεί ένα νέο Email προς τους ΓΟΝΕΙΣ πλήρη και ξεκάθαρο διότι  έχουν κρίση σκέψη και μεγάλο προβληματισμό οι Γονείς για τι συμφέροντα θέλουμε να εκπροσωπούμε ο Σύλλογος δεν είναι για τα συλλαλητήρια και τις κινητοποιήσεις είναι για θέματα του Σχολείου και των Παιδιών μας.

 

 ΚΑΙ στο τελευταίο θέμα που ήταν η κορυφή της παραίτησης μου ήταν το περιστατικό ΒΙΑΣ που έγινε έξω από το Σχολείο μας . ΖΗΤΗΣΑ δια μέσου της εφαρμογής του viber  να βγεί ΑΜΕΣΑ ανακοίνωση  στήριξης του παιδιού του σχολείου μας  και καταδίκη του περιστατικού .ΑΠΑΝΤΗΣΗ δεν πήρα και επειδή έγραψα γιατί δεν απαντούν τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου όλα  δέχτηκα ΚΡΙΤΙΚΗ έντονη από την κα ΜΠΙΤΣΑΚΗ .Δέχθηκα συμπεριφορά που για άλλη μια φορά προσβάλλει την προσωπικότητα ,και  αξιοπρέπεια μου ΠΟΥ στη ζωή μου έχω μάθει να πορεύομαι πάντα με Αλήθεια ,Σεβασμό, Ομαδικότητα και Αυτοσεβασμό .

 

ΕΔΩ θέλω να ευχαριστήσω τον Γραμματέα του Συλλόγου κο ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ που παρά το φόρτο εργασιών του σε όλες τις ανακοινώσεις που σας αποστέλλονται φέρουν την σύνταξη και υπογραφή  του.

Την ταμία κα Ιερωνυμάκη για την άψογη τήρηση του Ταμείου  .

Την κα Τζαγκαρίδη διοργανώτρια της Τσικνοπέμπτης με τη διασύνδεση της  με τη Λέσχης Αρχιμαγείρων που πραγματοποίησαν την εκδήλωση των παιδιών μας με τους λουκουμάδες και που πρέπει να σημειώσω όλα τα κουταλάκια χαρτοπετσέτες και μπολάκια πληρώθηκαν από την ίδια .

Τον κο Μαζίτζο για την στήριξη μου ως άτομο μέσω της εφαρμογής του VIBER

 

Αν πίστευα πως θα μπορούσαμε με οποιοδήποτε τρόπο να βάλω  ένα λιθαράκι στην αλλαγή προς το καλύτερο του σχολείου μας, θα παρέμενα κι ας ήξερα πια πως η παρουσία μου  είναι μάλλον ανεπιθύμητη και σίγουρα μη αρεστή. Όμως μου  είναι πλέον ξεκάθαρο πως το αντικείμενο ενδιαφέροντος αυτού του συλλόγου δεν συμβαδίζει με αυτό που είχα αρχικά στο μυαλό μου .

 

Ελπίζω το Δ.Σ. του Συλλόγου να σταματήσει να εγκλωβίζεται σε στείρες αντιπαραθέσεις και αντί να παράγει ουσιαστικό έργο να έχει θέσει ως μόνο μέλημά του την ταυτότητα του . Επιθυμώ να διαχωρίσω άμεσα και ανοιχτά τη θέση μου από διασπαστικές κινήσεις. Σε κάθε περίπτωση τα μέλη πρέπει να επιλέγουν το δρόμο του «εμείς» από τον δρόμο του «εγώ» και συγκεκριμένα το ρόλο του «ΕΜΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ» αντί του «ΕΓΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΠΑΝΤΟΥ».     

 

ΤΈΛΟΣ , αισθάνομαι βαθιά την ανάγκη να ευχαριστήσω τους Γονείς  και Κηδεμόνες που με τίμησαν δείχνοντας εμπιστοσύνη στο πρόσωπο μου . Σας διαβεβαιώνω ότι , δεν θα πάψω να αγωνίζομαι για την ποιοτική αναβάθμιση του Σχολείου μας για το καλό των ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ .

 

Έτσι συνεπής στις προσωπικές μου απόψεις, επιμένοντας να κοιτάζω μόνο μπροστά και όχι πίσω, αποχωρώ από ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ του Δ.Σ., ζητώντας ΝΑ ΜΕ ΚΡΙΝΕΤΕ !!!!!

 

 

 

ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ,

 

ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΠΑΠΑΝΤΩΝΑΚΗ